مقالات رسمی و جامع سئو

ساخت وبلاگ


seo چطور میتواند به بهبود تجارت یاری دهد؟
صرفا دوحالت وجود داراست که seo نتواند به عایدی سئو در مشهد بیزنس شما شغل نماید: اولیه این که مقصود شما درآمدزایی و فروش بیشتر نباشد که منطقا نباید این طور باشد. و دوم این که بارها و بارها بهینه سازی را به اشخاص غیر کارشناس بسپرید. در غیر این شکل seo همواره و در هر وضعیتی میتواند به عایدی شما و کسب و کارتان شغل نماید. این ادعایی بی مبنا وجود ندارد و درین نصیب عوارض ضرورت بهینه سازی برای کسب و امور را چک خوا هیم کرد:

 

ارتقا درایت از مارک
بعید می‌دانم مالک برندی باشید و نخواهید درایت از مارک را ارتقاء بدهید. حتی کوکاکولا که سال های سال برای تمامی، حتی مخالفانش شناخته شد‌ه‌است یا این که مرسدس بنز و بی ام دابلیو هم هنوز دارا هستند در راستای ارتقا درایت از مارک شغل می نمایند. خواسته از مارک دانایی این میباشد که مخاطبان از وجود مارک و سرویس ها و محصول ها آن آگاه باشند و در خریدها و تصمیم گیری ها خویش مارک شمارا تحت عنوان یک آیتم در حیث داشته باشند.

seo صرفا بالا آوردن وبسایت شما در کاغذ نخستین وب سایت شما وجود ندارد. بلکه شناساندن مارک به مخاطبان دیجیتال نیز می باشد. گرچه هرگاه مخاطبان شما در هر جستجوی مرتبطی با اسم مارک یا این که وبسایت شما مواجه شوند، و در حالتی‌که از صفحاتی که شما در اختیارشان قرار می دهید استعمال موثر کرده باشند. شما‌را تحت عنوان یک مارک قابل متکی بودن خواهند آشنایی.

 

 

بالا رفتن نرخ کلیک و رقابت
با رعایت مقررات بهینه سازی وفعالیت های سئویی هدفمند، خیر صرفا وبسایت شما به کاغذ ابتدا می‌رسد بلکه قادر است از باقی صفحه های در درجه های فراتر و ذیل خیس کلیک بیشتری بگیرد. بهینه سازی به صاحبان تجارت میاموزد که کاربرانشان را به صحت بشناسند و از جزئییات رفتاری و عشق و علاقه مندی های آن‌ها آگاه باشند.

براین اساس می‌توانید ذهن استفاده کننده و مشتریان خویش را حدس کرده و از علائمی به کار گیری نمایید که سبب ساز گردد کلیک بیشتری از رقبای خویش بگیرید. و اشخاص بیشتری را به تارنما خویش بپذیرید. و در غایت فروش بیشتری داشته باشید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 168 تاريخ : شنبه 30 بهمن 1400 ساعت: 12:03


۱۹- الگوریتم گوگل برت (BERT Algorithm)
در سال ۲۰۱۹ بود که مجدد گوگل از الگوریتم جدیدی رونمایی کرد. این الگوریتم، سئو در مشهد برت اسم داشت که از الگوریتم‌ های گوگل و از جدیدترین ها به شمار می آید. الگوریتم برت تا حدودی تکمیل کننده و بی نقص گردیده الگوریتم رنک برین میباشد. این الگوریتم یک سبک پردازش گویش طبیعی میباشد که به گوگل یاری می‌نماید تا لهجه بشر را عالی فهم و شعور نماید و روی هم رفته حاصل مجاورت‌خیس به غرض مخاطب را اکران دهد.

الگوریتم برت تیزهوش‌ترین الگوریتم ۵ سال قبل گوگل میباشد که بر مبنا هوش تصنعی و مصنوعی درست شده و به ربات‌های گوگل امداد می‌نماید ساختار معنایی لغات مو جود در یک عبارت کاوش گردیده را به صورت ظریف‌تری فهم و شعور نمایند و جواب صحیحی را ارائه دهند.

۲۰- الگوریتم رقص گوگل یا این که گوگل دنس (Google Dance)
به بی آلایش ترین گویش ممکن می توانیم بگوییم شغل الگوریتم گوگل دنس، داوری میباشد. به عبارت دیگر وقتی که گوگل دنس متوجه یک کاغذ تازه از یک تارنما میگردد، به آن مجال می دهد تا شانس خویش را آزمون نماید. ممکن میباشد این کاغذ از وب سایت، درجه خیر و خوبی در حاصل جستجوی گوگل نداشته باشد.

درین موقع میباشد که  گوگل دنس وارد شغل می شود و این کاغذ را طی هنگامی خیلی کوتاهی به بالا‌ترین درجه جابجایی می دهد تا گوگل بتواند عکس العمل یوزرها خویش را ببیند و مبنی بر آن تصمیم بگیرد که رده حقیقی وواقعی برگه شما دقیقا کجاست.

پس از اجرا این شغل مجدد ممکن میباشد چرخه تکرار گردد و ورقه گشوده هم به مرتبه پایینی منتقل و مجدد به شرایط بالا‌تری جابجایی یابد. این عمل یکسری توشه تکرار می شود تا در انتها گوگل بتواند به صورت عادلانه رده آن برگه از تارنما را گزینش نماید.

۲۱- الگوریتم سندباکس گوگل (Google Sandbox)
پیش از منتشر شدن الگوریتم های گوگل پاندا و پنگوئن، وبسایت های متعددی با داشتن محتوای اسپم درجه خیر در گوگل کسب و لحاظ بیشتر مخاطبان را به خویش جلب کردند. درین موقع بود که گوگل تصمیم گرفت برای دوری از پیشرفت وبسایت‌های اسپم، راه‌حل ای بیندیشد. الگوریتم سندباکس سود این به عبارتی راه‌حل بود.

این الگوریتم هنگامی که یک تارنما تازه پباده سازی می شود برای مدتی ( ۱ تا ۴ ماه) آن را در سندباکس قرار می دهد تا در‌این دوران از کیفیت محتوا و موضوع اساسی شغل آن وبسایت مطمئن خواهد شد. در‌این زمان وب سایت نمی‌تواند در هیچ واژه و کلمه ارزشمندی منزلت بگیرد؛ چرا‌که هنوز در سندباکس میباشد.

۲۲- فلوریدا ۲ از الگوریتم های گوگل
یکی‌از دیگر از به روز‌های که در هسته گوگل چهره اعطا کرد، الگوریتم فلوریدا ۲ بود که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. درین آپ تو دیت گوگل هیچ نوع مسئله خاص یا این که سیگنال خاص (مانند کیفیت) را مقصود قرار نداده میباشد. این الگوریتم بر ترافیک وب سایت‌ها تاثیر گذاشت و برخی از وبسایت ها با ارتقا ترافیک و برخی با کاهش رو به رو شدند.

۲۳- الگوریتم Paraphrasing
گوگل به صورت آراسته در درحال حاضر ارائه الگوریتم‌ های تازه میباشد و هر روزه ساز و شغل نوینی را در پیش میگیرد. یکی تازه‌ترین الگوریتم‌ های گوگل درین سالها الگوریتم Paraphrasing میباشد. این واژه در معنای ادغام عقاید و ایده‌های متعدد میباشد.

این الگوریتم هم دقیقا این شغل را جاری ساختن میدهد. یعنی بعداز جستجوی استفاده کننده برای یک قضیه، گوگل محتوای تعدادی وب سایت را نظارت می‌نماید و یک پاسخ بی نقص را برای استفاده کننده ارائه می‌نماید و قسمت‌هایی را که داده ها مهمی ندارند، حذف می‌نماید.

۲۴- الگوریتم YMYL
الگوریتم YMYL یک کدام از جدیدترین الگوریتم های گوگل میباشد. موضوعاتی در دنیای حقیقی وجود دارااست که بر شالوده متکی بودن سازه گردیده و بسیار اساسی می‌باشند. در حالی که امروزه لاف و کلاهبرداری نیز در آنها بسیار مشاهده می گردد. به همین برهان گوگل نیز با سایت هایی که در حوزه های پزشکی، مباحث مالی، مسائل حقوقی و دکان های اینترنتی که محصولاتشان بر کیفیت معاش اشخاص تاثیر می گذارد و در اکنون کار می باشند، با آنان سختگیرانه عکس العمل می‌نماید. الگوریتم YMYL اینگونه اشخاص و وبسایت‌ها را شناسایی کرده و از حاصل جستجوی خویش حذف می‌نماید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 12:10


پیشنهاد ساخت و ساز محتوا، راهی برای بازاریابی، جذب سئو در مشهد کاربر و بسط تجارت برای کلیه وب سایت های اینترنتی به‌حساب می‌آید. فرق نمیکند که تارنما شما در چه مورد ای شغل می نماید. کالا یا این که خدماتی را ارائه میدهد یا این که تنها یک تارنما خبری یا این که شرکتی میباشد. شما میتوانید با توصیه ایجاد محتوا، مخاطبین بیشتری داشته باشید و همین فرمان به توسعه تجارت شما امداد می نماید. محتوا مانند یک ویترین برای مغازه میباشد. مخاطبین با محتوای شما رابطه برقرار می نمایند و این محتوای شماست که در استفاده کننده تاثیرگذار میباشد. سرویس ها ساخت محتوا امروزه در دسترس همگی کمپانی هایی میباشد که میخواهند بازاریابی محتوای موفقی داشته باشند. البته چه شاخصه هایی در توصیه ساخت و ساز محتوا بایستی رعایت خواهد شد تا برون سپاری ساخت محتوا بتواند راندمان بالایی داشته باشد؟ درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم شمارا شاخصه های پیشنهاد ساخت‌و‌ساز محتوا بیشتر آشنا سازیم. به صورت کلی یک محتوا بایستی استانداردهای ذیل را داشته باشد تا علاوه بر جذب استفاده کننده، از نظر موتور کاوش نیز تحت عنوان یک محتوای تاثیرگذار و بهتر شناخته خواهد شد.

محتوای ساخت و ساز گردیده می بایست استانداردهای seo داشته باشد.
برای کاربر جالب باشد.
محتوای وقتگیر یا این که کوتاه میتواند سبب ساز عدم برخورد مطلوب گردد و بایستی بر پایه ی استراتژی محتوا تعداد لغات محتوا تعیین گردد.
لغت ها کلیدی در یک محتوا می بایست رعایت شوند.
اما نکات بسیار متعددی را می شود به تیتر شاخصه های پیشنهاد ایجاد محتوا در لحاظ گرفت البته قصد ما از معرفی این نکات، پیش موضوع فرضی شما برای شعور خوب مقاله بوده میباشد.

قبل از برون سپاری ساخت و ساز محتوا ، استراتژی داشته باشید
یکی نکاتی که اکثری از ما برای توصیه ساخت و ساز محتوا به آن اهمیت نمی دهیم و همین دستور میتواند بازاریابی محتوا را ناکام گذارد، استراتژی ایجاد محتوا به‌حساب می‌آید. در واقع شما بایستی بدانید که استفاده کننده شما چه کسی است؟ به چه محتوایی نیاز دارااست؟ و در غایت چرا از تارنما شما بازدید می نماید؟ بر طبق این سه پرسش مطرح گردیده میتوانید محتوایی را ساخت نمائید که برای مخاطبین شما دیدنی باشد. شایسته ترین تمجید جان دار برای استراتژی محتوا به‌دنبال آمده میباشد :

“طرحی مدون، برای فرصت حالا و آینده ساخت‌و‌ساز محتوا یک وبسایت که مبنی بر قضیه و حالت فعلی وبسایت انتخاب میشود، استراتژی محتوا گفته می‌شود.”

شما می‌توانید توصیه ساخت محتوا را بر پایه ی استراتژی محتوا ارائه دهید و اگر که وبسایت شما استراتژی محتوا ندارد می‌توانید از دسته در لحاظ گرفته گردیده برای برون سپاری ساخت و ساز محتوا بخواهید که‌این استراتژی را برای شما تدوین نمایند. ولی مهم‌ترین نکاتی که در قضیه پیشنهاد ساخت و ساز محتوا حائز اهمیت میباشند چه چیزی است؟ در‌پی بیشتر در این زمینه کلام خوا‌هیم کرد و به شما نکاتی در این زمینه خوا هیم اعلام‌کرد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 175 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 11:48


هزینه فعال‌ساز‌ی نادر، سودآوری بالا
هزینه فعال‌ساز‌ی یک نرم افزار گوشی معدود، ولی سودآوری آن بسیار زیاد میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد بعضا از کسب و امور گمان می‌نمایند که صرفا داشتن تارنما برای کسب و کارشان کافی میباشد و دیگر نیازی به داشتن نرم افزار موبایلی ندارد. البته بایستی به‌این نکته اعتنا کرد که با وجود این که داشتن تارنما برای کسب و امور ضروری میباشد، ولی طبق پژوهش ها انجام یافته، بازه زمانی وقتی که عموم از تلفن همراه و نرم افزار‌های موبایلی استعمال می‌نمایند بسیار بیشتر از دیگر رسانه‌هاست، بدین ترتیب احتمال چشم شدن شما و ارتقا فروشتان بسیار بیشتر می شود.

ارتقاء فروش و ارائه سرویس ها سریع
یکی‌از مهم ترین مزایا و اهمیت ایجاد کرد نرم افزار ارتقاء فروش میباشد. نرم افزار‌ها فضایی را ساخت‌و‌ساز می‌نمایند که در آن، قابلیت و امکان رابطه دوطرفه با مخاطب و ارائه سرویس ها سریع وجود داراست.

کاهش هزینه تبلیغات
پس از تشکیل داد نرم افزار درآمدزا برای کسب و کارتان، هزینه تبلیغات شما کاهش پیدا خواهد کرد. نرم افزار تشکیل شده تبلیغی مطلوب و بزرگ برای شما خواهد بود و شما خواهید توانست، کاتالوگ دیجیتال خویش را بر روی نرم افزار قرار دهید تا تک تک مخاطبانتان آن را ببینند.

تبلیغات بیزنس و برندسازی
یکی از دیگر از مزایای تشکیل داد اپ گوشی، تبلیغات تجارت و مارک سازی میباشد. شما می توانید با ایجاد کرد یک نرم افزار کارآمد و با پباده سازی قشنگ و مطلوب مارک خویش، تجارت خویش را تبلیغات فرمائید. داشتن نرم افزار مانند این میباشد که شما فروشگاه و یا این که نیروی فروشی دارید که در تک تک 24 ساعت شبانه روز و در آحاد روز ها هفته، سرگرم به عمل میباشد. 

یک‌سری ایده تازه تشکیل داد نرم افزار پردرآمد
در‌پی به آنالیز چندین ایده تشکیل داد نرم افزار پردرآمد خوا هیم پرداخت:

نرم افزار پباده سازی چینش داخلی
ایجاد کرد نرم افزار برای پباده سازی دکورا سیون داخلی، ایده‌ی بسیار جذاب و کاربردی میباشد. در واقع شما میتوانید به استفاده کننده این قابلیت و امکان را بدهید که مثلا عکسی از اتاق خویش بگیرد و نرم افزار، آن را با آیتم‌های متعدد در پباده سازی داخلی، مانند پرده، فرش، مبل، رنگ دیوار و غیره، صفحه آرایی نماید.

همینطور میتوانید امکانی برای استفاده کننده قرار دهید تا در شرایطی که که در مورد پباده سازی داخلی منزلش سوالی داشت بتواند به راحتی با شما رابطه داشته باشد. تشکیل داد این نرم افزار قادر است منفعت بخش اعظمی برای عده ای که در‌این حوزه فعال میباشند داشته باشد.

نرم افزار توصیه طعام
اشخاص بخش اعظمی ترجیح میدهند غذای خویش را به طور آنلاین توصیه دهند، در حالتی که مالک رستوران و یا این که غذاخوری میباشید و یا این که به ساخت و ساز غذای خانگی مبادرت می کنید، میتوانید با پباده سازی یک نرم افزار پیشنهاد خوراک، مشتریان بخش اعظمی به سمت خویش جذب نمائید.

نرم افزار پزشکی
تن درستی، یکی‌از مهم ترین مسائلی میباشد که تک تک اشخاص به آن اهمیت میدهند. درصورتی که حوزه کاری شما راجع‌به تندستی میباشد، میتوانید با تشکیل داد نرم افزار پزشکی، داده ها اثرگذار تن درستی را در مشت مخاطبان قرار دهید و یا این که حتی میتوانید از روش این نرم افزار به بیماران خویش وقت معاینه بدهید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 166 تاريخ : شنبه 23 بهمن 1400 ساعت: 13:49


همان طور که میدانید امروزه وسعت عظیمی از امور فقط بوسیله وب قابل حل سئو در مشهد شدن میباشد. این گزینه به کسب و امور نیز شیوع کرده و بخش اعظمی از اشخاص عملکرد می نمایند صرفا با به کارگیری از وب جهت رونق دادن کلیه کسب و شغل های خویش مفاد ما یحتاج را ایفا دهند. در مجموع بازاریابی آنلاین به یکی‌از موضوعات اساسی و ضروری در توسعه و گسترش کشف کردن و پرورش هر نوع بیزنس تبدیل گردیده و برای بخش اعظمی از اشخاص نیز این پرسش به وجود آمده که بهینه سازی چه نقش مهمی در پیشرفت امور در ادامه دارااست.

در دنیای seo و وبسایت های متفاوت ممکن میباشد سوال های بسیار متعددی برای اشخاص متعدد ساخت و ساز خواهد شد و عشق و علاقه داشته باشد که به نظارت آن‌ها بپردازند.

 

 

seo چه می‌باشد و چرا برای بیزنس ضروری میباشد؟
کلاً seo مخفف یک واژه انگلیسی که عبارت میباشد از search Engine POptimization و تحت عنوان یکی شیوه‌های به طور کاملً متداول و رایج دیجیتال‌ مارکتینگ فقط در سمت seo موتورهای جستجوی گوگل که منجر شود کمیت و کیفیت بازدید کنندگان آیتم محاسبه قرار گرفته و از این شیوه همگی تولیدها و سرویس ها متبوع شما طبیعتا از روش موتور جستجوی گوگل، یاهو و بقیه وبسایت های مربوطه به اکران نهاده گردد.

 اگر بخواهیم به زبانی معمولی خیس مطالب نقل شده را برای شما ذکر کنیم می قدرت اعلام کرد seo به یک‌سری از تکنیک‌ ها و دستور کار های گوناگون و منحصربه‌فرد گفته می ‌گردد که در غایت منجر گردد کلمه و واژه کلیدی متبوع شما برای وب سایت کمپانی بهبود پیدا کرده و این فعالیت در غایت ارتقا کشف کردن بازدید کننده و رونق تجارت را در ادامه خواهد داشت.

در بخش دیگری از پرسش فوق بدین زمینه پرداختیم که اهمیت seo برای تجارت به چه برهان بالا میباشد؟ ولی در جواب آن موردنیاز میباشد ذکر کنیم همانگونه که می‌دانید نرخ پهنای وب در کشور‌ایران بسیار پهناور گردیده و این مسئله در غایت بدین استدلال میباشد که عموم دارنده تلفن های هوشمند بسیار متعددی هستند. از سوی دیگر ضریب نفوذ وب در سال های گوناگون گزینه نظارت قرار گرفته و به سیرتکامل ‌ای بوده که در سال ۱۳۹۷ به ۶۰ درصد رسیده و این مسئله نماد دهنده این میباشد کاربرانی که در کشور‌ایران در حالا استعمال از وب می باشند از مرز ۴۰ میلیون نفر قبلی.

معمولاً قصد مراجعه یوزرها اهل ایران به گوگل فقط برای یافت کردن جواب های سوالاتی که در ذهن دارا‌هستند یا این که حتی جستجوی تولید ها متبوع خویش میباشد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 170 تاريخ : شنبه 23 بهمن 1400 ساعت: 12:33


چنان که گفتیم مدیران یا این که اگوریتم‌های گوگل گونه های مختلفی دارا‌هستند سئو در مشهد و هر یک درگیر ایفا وظیفه خاصی می باشند. درپی با این مدیران آشنا می‌شویم:

الگوریتم هیل تاپ یا این که تپه  Hilltop Algorithm
الگوریتم هیل تاپ او‌لین رئیس و الگوریتم  کمپانی گوگل بود که در سال ۲۰۰۳ کار خویش را شروع کرد و با ورود به کمپانی تاثیرات قابل توجهی روی موتورهای کاوش گذاشت. وظیفه هیل تاپ شناسایی تارنما‌های مرجع و دایرکتوری‌های دارای اعتبار بود و با استعمال از اطلاعات دردسترس درین دایرکتوری‌ها کارایی داشت شایسته ترین نتیجه ها را در دست یوزرها قرار دهد.

 

دایرکتوری‌ها اساسا انبار داده ها اساسی صفحه های اینترنتی بودند و الگوریتم هیل تاپ مدیر این نصیب بود. وب سایت‌هایی که در انبار حضور داشتند حکم موجودی انبار را داشتند. داده ها این دایرکتوری‌ها با عنا وین مختلف در مجموعه‌بندی‌های مختلف در انبار کمپانی گوگل محافظت می‌شدند. نحوه فعالیت به‌این شکل بود که الگوریتم هیل تاپ با اعتنا به درخواست یوزرها و  موجودی انبار، تارنما یا این که تارنما‌هایی که می‌توانستند به یوزرها امداد نمایند را به آنان معرفی می کرد .

فعلا الگوریتم هیل تاپ جزو بازنشستگان کمپانی گوگل به حساب می آید و تعدادی سال میباشد که دیگر فعالیتی در کمپانی ندارد.

 الگوریتم پاندا Panda Algorithm
دو‌مین آیتم از الگوریتم های گوگل، الگوریتم پاندا میباشد که در سال ۲۰۱۱ استارت به شغل کرد. اصولا الگوریتم  پاندا رئیس در دست گرفتن کیفیت محتواهای جانور در تارنما‌ها بود. وی با محاسبه کیفیت مقاله ها و محتواها از اکران مطالب بی کیفیت در صفحه ها کاوش ( SERPs ) خودداری می‌نماید. در صورتیکه قصد دارید که با گوگل پاندا ارتباط از صمیم قلب ای داشته باشید به موارد ذیل توجه فرمائید  :

گوگل پاندا اجرا چه کارهایی را منع می‌نماید؟
اسکن کردن مقاله‌ها و مطالب از وبسایت‌های دیگر
استعمال از مطالب غیر مربوط به عمل وب سایت
آپدیت رسانی نکردن مطالب مو جود در تارنما
به کار گیری بیشتراز حد از تبلیغات
گوگل پاندا ایفا چه کارهایی را توصیه می‌نماید ؟
بالا بردن دوران مجال حضور و ماندگاری یوزرها در وبسایت
بالا بردن گردش در صفحه ها داخلی وب سایت ( ارتقا ترافیک وب سایت )
کاهش دادن ترازو گریزو فرار از وب سایت
کار در کانال‌های اجتماعی
مارک‌سازی
بیشتر بخوانید :  نرخ فرارو گریز یا این که bounce Rate چه است؟
الگوریتم پنگوئن Penguin Algorithm
الگوریتم پنگوئن، سومی مدیریت بین الگوریتم های گوگل میباشد که در سال ۲۰۱۲ با مقصود پیکار با پیوند‌سازی اسپم (Spam) پباده سازی شد. وی بازدارنده شغل تارنما‌هایی میشد که از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه برای پیوند‌سازی به کار گیری می‌کردند و در پایان برای این که تارنما‌ها مجازات نشوند رویه‌هایی را به آنان سفارش میکرد.

جاری ساختن چه کارهایی الگوریتم پنگوئن را ذوق زده می‌نماید ؟
از تارنما‌های غیر مربوط به عمل تان لینک و پیوند اخذ نکنید.
به مکان خرید لینک و پیوند، لینک و پیوند‌سازی نمائید.
از پیوند‌سازی بیشتراز حد باطن وبسایت اجتناب فرمائید.
از وبسایت های که محتوای اثر گذار و ارزشمندی ندارند لینک و پیوند اخذ نکنید.
   الگوریتم مرغ مگس خوار  Hummingbird Algorithm
زیرک‌ترین و نکته سنجی‌ترین مدیریت کمپانی گوگل کسی وجود ندارد جز الگوریتم مرغ مگس خوار. این الگوریتم در سال ۲۰۱۳ تحت عنوان یک رئیس فعال و تیزهوش به استخدام گوگل در آمد. از‌آنجا‌که لهجه نوشتاری و کلامی هر فرد متعدد میباشد مرغ مگس خوار با در حیث به چنگ آوردن این تفاوت‌ها، وظیفه داشت کاری نماید که وب سایت‌ها در سریع ترین مجال ممکن جوابگوی درخواست‌های یوزرها باشند  و از تک تک نیروی کار نصیب خویش خواست که نسبت به چندین مورد ها آلرژی بیشتری  داشته باشند.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 149 تاريخ : پنجشنبه 21 بهمن 1400 ساعت: 12:13


الگوریتم گوگل پنگوئن
کیفیت بک لینک و پیوند‌های هر تارنما بوسیله الگوریتم پنگوئن شناسایی میشود. سئو در مشهد براین اساس در حالتی که شما برای وب سایت خویش از یک تارنما دارای اعتبار و دارای شهرت پیوند بگیرید تفاوت بسیار متعددی خواهد داشت نسبت به هنگامی که پیوند‌هایی از وبسایت‌های نامعتبر و موقتا خریداری کرده باشید.

الگوریتم کبوتر
گوگل با این الگوریتم، قابلیت و امکان انطباق شرایط مکانی یوزرها را با آدرس وب سایت‌های اینترنتی مهیا کرد. براین اساس در صورتیکه کاربری در حیطه‌ای خاص به‌دنبال خزانه ملی بگردد، خزانه‌های مجاورت او اکران داده گردد (به شرط پر‌نور بودن GPS موبایل). رونمایی از این الگوریتم باعث به تولید قابلیت سرچ محلی شد.

جستجوی محلی
یکی دستاوردهای الگوریتم کبوتر میباشد و به یوزرها این اذن را می دهد تا به راحتی مشاغل در حدود حالت مکانی خویش را پیدا نمایند. با این دستاورد مفهومی به اسم سئوی محلی نیز ساخت و ساز شد که مبنی بر آن کسب و امور سایتشان را برای محل مجاورت خویش سئو می‌نمایند.

بهینه سازی محلی
seo محلی (سئو موتور کاوش محلی)، که گهگاه به آن بازاریابی موتور کاوشگر محلی گفته می گردد، روشی فوق‌العاده مؤثر برای بازاریابی مشاغل محلی شما به طور آنلاین میباشد، چون به مشاغل یاری می‌نماید تا محصول ها و سرویس ها خویش را به مشتریان محلی در طی ظریف متبوع خویش ارتقاء دهند.

الگوریتم گوگل دنس
در الگوریتم گوگل دنس، گهگاه تارنما‌ها در رقص گوگل قرار میگیرند. بدین مضمون‌ که ممکن میباشد سایتی ناگهان از ورقه چهارم حاصل به رده نخستین تغییر تحول حالت دهد. البته این تغییر تحول رده فعلا میباشد. غرض گوگل از این تغییرات مشاهده خلق یوزرها در مقابل این وبسایت میباشد. بدین ترتیب در‌حالتی که یوزرها از وبسایت متبوع استقبال نمایند، این وبسایت ترفیع درجه خواهد گرفت، در غیر این شکل به رده گذشته خویش بر خواهد گشت.

الگوریتم PayDay Loan
این الگوریتم تارنما‌های اسپم را غربال می‌نماید. تارنما‌های اسپم وبسایت‌هایی می‌باشند که از تکنیک‌های کلاه سیاه بهینه سازی استعمال می‌نمایند.

Bert Algorithm
برت یک نحوه پیش یادگرفتن پردازش گویش طبیعی میباشد که میتواند بر روی متن بزرگی از متن استعمال شود. Bert به گوگل امداد می‌نماید تا متن لهجه طبیعی از اینترنت را ادراک نماید. به این ترتیب دیگر نیازی وجود ندارد تا همگی چیز به طور دستوری تایپ گردد، بلکه در شرایطی‌که به طور عامیانه از گوگل پرسیده گردد، سود ظریف به شما اکران داده گردد.

الگوریتم رنک برین
الگوریتم گوگل میباشد که به یاری هوش تصنعی موجب می گردد تا گوگل بتواند حاصل بهتری برای جستجوهای استفاده کننده به او ارائه دهد. نتایجی که تماماً دارای ربط و هم خوانی با منظور مخاطب باشد.
 "RankBrain از هوش تصنعی برای جاسازی مقادیر متعددی از لهجه نوشتاری در موجودات ریاضی - به اسم بردارها" به کارگیری می‌نماید که کامپیوتر قوی به ادراک آن میباشد. در صورتیکه RankBrain  واژه یا این که عبارتی را که با آن شناخت ندارد، می‌بیند، دستگاه قادر است پیش گویی بزند که چه کلماتی یا این که عباراتی ممکن میباشد معنای مشابهی داشته باشد و سود را مطابق با آن غربال نماید، و آن را در رسیدگی به پرس‌وجوهای کاوش نشده که پیش از اینً بکر میباشد، مؤثرتر نماید.

Google Core Update
به‌روزرسانی هسته گوگل وقتی رخداد میفتد که‌این موتور جستجوی تغییرات مهم و کلان‌ای را در الگوریتم موتور و سیستم‌های خویش ساخت‌و‌ساز نماید. این به‌روزرسانی‌ها با مقصود بهبود تجربه کاوش برای یوزرها، ارائه مطالب مطلوب‌خیس، اثر گذار و قابل اتکا خیس اجرا می‌گردد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 130 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 12:49


معماری تارنما چه میباشد؟
معماری وب سایت، چگونگی ساختار صفحه ها وب سایت و لینک و پیوند دادن سئو در مشهد آنان با یکدیگر میباشد. یک ساخت وب سایت ایده آل به یوزرها و کراولرهای موتور کاوش یاری می نماید تا به راحتی آنچه را که می‌خواهند در یک تارنما پیدا نمایند.

 

چرا معماری وب سایت در seo اصلی میباشد؟
به سه استدلال:

عامل شماره 1: یک معماری تارنما عالی و با صرفه گردیده به کراولرهای موتور کاوش امداد می نماید تا تک تک صفحه های وبسایت شما‌را پیدا و ایندکس نمایند.

در‌صورتی‌که صفحاتی در وبسایت خویش دارید که خیلی عمیق می‌باشند همان با بیش تر از 3 کلیک از شیت اساسی تارنما می‌توانید به آن برگه برسید (یا این که از هیچ شیت دیگری به آن پیوند داده نشده اند)، ربات گوگل برای کشف کردن و نمایه سازی این صفحه ها ایراد دارااست.

 

ولی در حالتی که معماری وب سایت شما به طوری باشد که پیوستگی و رابطه دربین آحاد صفحه ها چشم گردد، کراولر ها میتوانند اط روش پیوند های داخلی 100٪ صفحه های وبسایت شمارا کراول نمایند:

 

برهان شماره 2: معماری وبسایت آتوریتی لینک و پیوند را به تمام تارنما شما منتقل می نماید.

هنگامی به صفحه های با حق تقدم بالا پیوند داخلی تولید می‌کنید،  اتوریتی لینک و پیوند (PageRank) به آن صفحه های انتقال میابد. که می‌تواند به بهبود مرتبه بندی آنان در گوگل یاری دهد.

 

استدلال شماره 3: معماری صحیح تارنما بازدیدکنندگان را در یافتن آنچه در وب سایت شما نیاز دارا هستند آسوده می نماید.

(که قادر است به صورت غیر بدون واسطه به seo شما یاری دهد)

 

شایسته ترین طرز ها برای تولید معماری وب سایت 
از معماری وب سایت "Flat" به کارگیری فرمایید
مجموعاَ، معماری وب سایت "Flat" برای seo خوب میباشد.

معماری Flat بدین مضمون‌ میباشد که یوزرها (و کراول های موتور کاوش) می‌توانند با 4 کلیک یا این که کمتر به هر شیت ای در تارنما شما برسند.

در اینجا تصویری از معماری وبسایت Flat آورده گردیده است:

 

از طرف دیگر، معماری وبسایت «عمیق (deep)» بدین معنا میباشد که دسترسی به صفحه ها خاص ممکن میباشد 4-10 کلیک بیشتر باشد:

 

ولی این چرا اهمیت داراست؟

اولیه، معماری نادر عمق تارنما به‌این مضمون‌ میباشد که آتوریتی پیوند از صفحاتی که میل دارا‌هستند تعداد متعددی لینک و پیوند (مانند کاغذ مهم شما) را به صفحاتی که می‌خواهید جايگاه بندی نمائید (مانند یک شیت فرآورده) جریان داراست.

 

دوم، معماری مسطح به‌این معنا میباشد که کراول های گوگل می‌توانند مجموع صفحه ها تارنما شما‌را پیدا نمایند (که در هدر رفتن دارایی خزش شما خودداری میکنید).

از جمله، فرض نمایید که شما اخیرا یک وبلاگ نو امر پخت طعام فعال‌سازی نموده اید.

در وضعیت ایده آل، معماری وب سایت شما بایستی چیزی مشابه بدین باشد:

 

همان طور که میبینید، تیم های اساسی شما در امر بدون واسطه با شیت مهم شما میباشند.

و امر پخت غذاهای متعدد در پایین مجموعه بنید مربوطه قرار میگیرد.

آسانی را در تارنما نگهداری فرمایید
در صورتیکه تارنما کوچکی دارید این آیتم خیلی اصلی وجود ندارد.

البته هنگامی که تارنما شما دربرگیرنده هزاران ورقه میباشد ابهام در وب سایت شما برای شما نقص‌ ساز میگردد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 306 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت: 11:59


10 ابزار ارزیابی تارنما در‌این نوشته‌ی علمی seo آمده میباشد. این ابزارها به سئو در مشهد شما امداد می نماید تا seo وبسایت خویش را بصورت ماهر بهبود دهید.
چک تارنما مدام مساله ای معضل برانگیز برای اکثری از مالکان تارنما ها بوده میباشد. بیشتر آن‌ها در پی طریق هایی می‌باشند تا بتوانند نظارت وب سایت خویش را دقیقا اعمال دهند. ولی گوگل اینترنت مستر شایسته ترین ابزاری میباشد که به شما یاری می نماید تا نظارت صحت و دقیقی از مراحل پیشرفت وبسایت خویش داشته باشید البته برخی اوقات شما درپی ابزاری میباشید که در یک خصوصیت خاصی، داده ها ظریف تری را نیز به دست بیاورید.


محاسبه بی نقص تارنما
درک کردن مراحل جنبش تارنما به شما در دکوراسیون استراتژی بازاریابی اینترنتی یاری بخش اعظمی می نماید. از این رو بایستی به طور کامل ظریف و اکانت گردیده در بهینه سازی پیش بروید. نظارت تارنما یکی مهم‌ترین مواقعی میباشد که می بایست آن را مدام دنبال کرده و جاری ساختن دهید. ابزارهای متعددی برای ارزیابی وبسایت وجود دارااست که ما قصد داریم ده ابزار آنلاین را که بدون پول هستند را به شما معرفی کنیم. اما ممکن میباشد که‌این ابزارها نیز دارنده ایراداتی باشند البته به هر درحال حاضر داده ها اثرگذار و خیر و خوبی را میتوانید از آنان بدست بیاورید.

محاسبه وب سایت چه می‌باشد؟
محاسبه وب سایت در واقع یک فرایند برای ادراک خوب از ترازو seo یا این که seo سایت میباشد. با نظارت وب سایت در واقع می‌خواهیم بدانیم چه اقداماتی را در داخلو خارج از تارنما بایستی ایفا دهیم تا سایت ما شایسته ترین عملکرد را در موتورهای کاوش داشته باشد. ابزارهای متعددی جهت تحلیل تارنما وجود دارااست و ترکیبی از محاسبه آن ها می‌تواند شایسته ترین خروجی را برای تارنما بوجود آورد. در ذیل به معرفی 10 ابزار جهت چک وب سایت میپردازیم.

مختص شما:  خرید بهینه سازی
ده ابزار بررسی تارنما
1.بهینه سازی SiteCheckup

این ابزار نظارت تارنما اکثری از فاکتورهایی که در بررسی تارنما موردنیاز میباشد را دارااست مانند سرعت، مطابق پذیر و باصرفه بودن برای گوشی، شبکه های عمومی و امنیت را دقیقا نماد میدهد. این شایسته ترین ابزار تا این پارامترها را بی نقص و به طور ظریف آنالیز نمایید و در شکل منفی بودن، آنها‌را باصرفه فرمایید.

2. Meta Tag Analyzer

متا تگ ها مهم‌ترین مواقعی میباشند که گوگل اعتنا ویژه ای به آنها می نماید، در واقع او‌لین مکانی می‌باشند که گوگل آنان را آیتم چک قرار میدهد و بایستی کل نکات و خصوصیت های آنان‌را به صحت به شغل ببرید. این ابزار تحلیل وبسایت به شما می نماید تا همگی تگ های ضروری که می بایست در کدهای وب سایت خویش به شغل ببرید را آیتم محاسبه ظریف و موشکافانه قرار بدهد و آنان را به طور کامل بررسی می نماید.

3. The Web Checker

این ابزار تحلیل وب سایت به شما یاری می نماید تا تارنما ها را برای استدلال هایی مانند seo، کوشش، پباده سازی تلفن همراه، امنیت و تلاش نیز آیتم محاسبه ظریف قرار بدهید. اما ممکن میباشد همه این ابزارها خروجی و مقصود یکسانی دارا هستند اما برای سئوکاری مایحتاج میباشد که وبسایت خویش را دقیقا با همگی این ابزارها ارزیابی نماید.

4. Bing بهینه سازی Analyzer

ارزیابی بکلینک و عبارات کلیدی و جستجوی آن‌ها، از مثال کار های اساسی میباشد که به وسیله این ابزار بررسی وبسایت مجانی ایفا می گردد. یک کدام از خصوصیت های مخصوص این ابزار، پیشنهاداتی میباشد که به وسیله خویش آن برای بهبود سایتتان داده می گردد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 12:29


امروز در راست چین میخواهیم ایرادات مرتبط با تگ کنونیکال را آنالیز سئو در مشهد کنیم. تگ کنونیکال مرتبط با اختلال کنیبالیزیشن (canonicalization ) میباشد و یک تگ مرسوم میان اینترنت مستر ها میباشد که با فرمان rel = canonical استعمال می‌شود. برخی مواقع ممکن میباشد در سایتتان چند برگه یا این که URL با محتوای یکسان داشته باشید در‌این‌حالت‌ گوگل در سئوی تارنما شما و چک کاغذ غرض شما مبتلا نقص‌ می‌شود و نمی تواند کاغذ اساسی مقصود شما‌را تشخیص دهد، البته با به کارگیری صحیح از تگ کنونیکال می‌توانید به گوگل بفهمانید که مراد شما دقیقا کدام کاغذ از تارنما تان میباشد.

ابدا چرا در وب سایت خلل محتوا یا این که URL تکراری به وجود میاید؟

اینکه چه گونه ممکن میباشد در تارنما اختلال محتوای تکراری یا این که نشانی تکراری به وجود بیاید درپی توضیح می‌دهیم:

URL های متفاوت به انگیزه تغییر و تحول در خصوصیت های تولیدات مثل رنگ و سایز.
نشانی هایی که به طور خود کار به وسیله سیستم مدیر محتوا تعییر می نمایند.
نشانی هایی که با WWW یا این که سوای WWW یا این که HTTPS ، HTTP به صحت به گوگل معرفی نمی‌شوند.
ایراد محتوای تکراری یا این که ادرس های مختلف تنها با تگ کنونیکال برطرف نمیشود و راه و روش های دیگری هم مثل ریدایرکت وجود دارااست. البته غرض ما در‌این نوشته‌ی‌علمی زمینه تگ کنونیکال و تحلیل خطاهای رایج تگ کنونیکال میباشد.

 

غلط نخستین: تگ کنونیکال از دیگر صفحه ها به کاغذ نخستین نوشته ی علمی
نادرست دوم: تایپ کردن URL نسبی به مکان URL مطلق در تگ کنونیکال
نادرست سوم: خطاهای ناخواسته و سهوی تگ کنونیکال
غلط چهارم: تگ کنونیکال برای گروه بندی یا این که لندینگ
غلط پنجم: به کار گیری از تگ کنونیکال در
نادرست اولیه: تگ کنونیکال از دیگر صفحه های به ورقه اولیه نوشته‌ی‌علمی
اولی خطا رایج در تگ کنونیکال این میباشد که از صفحه های گوناگون نوشته‌علمی تان به شیت اولیه پیوند دهید، به عنوان مثال در تارنما تان نوشته ی علمی ای دارید که دربرگیرنده برگه بندی میباشد از جمله:

example.com/article?story=cupcake-news&page=1

example.com/article?story=cupcake-news&page=2

خوب میباشد از صفحه های 2 و 3 و به آنگاه به برگه نخستین تگ کنونیکال (rel = canonical) ندهید زیرا که‌این صفحه های محتوای تکراری هم محسوب نمیشوند و هر برگه برای خودش محتوای طلاق داراست که هرمورد بها مند می باشند و شما با دادن تگ کنونیکال از صفحه ها بعدی به کاغذ اولیه منجر می‌شوید که جز ورقه نخستین که به آن تگ کنونیکال داده اید سایر صفحه های بوسیله گوگل ایندکس نشوند و سبب ازبین رفتن مقاله‌ها عالی خویش تارنما میشوید به مکان این عمل میتوانید از تگ کنونیکال برای صفحه ها جزئی به یک کاغذ از تمام مقاله‌ها به کارگیری نمایید.

به عنوان مثال ما نوشته‌ی علمی ای با تیتر نوشته ی علمی شایسته ترین و مغذی ترین موادغذایی داریم که صفحه ها 2 و 3 صیفی جات و میوه جات میباشد ما نمی توانیم از کاغذ صیفی جات و میوه جات به شیت یک کنونیکال دهیم زیرا به گوگل میگوییم این صفحه های برای ما بی بها میباشند و ایندکس نمیشوند.

 

مجموعاَ بایستی تگ کنونیکال به شیت ای داده گردد که کلیه مطالب را مشتمل بر گردد در شرایطی که به این شکل شیت کاملی در وبسایت ندارید میتوانید از rel=”prev” و rel=”next” فی مابین صفحه های استعمال فرمایید.

خوب میباشد این صفحه های را با تگ های rel=”prev” و rel=”next” به هم کنونیکال کنیم. از جمله ورقه میوه جات با تگ rel=”prev” به شیت صیفیجات کنونیکال خواهد شد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 192 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 13:27


پیوند سازی در نصیب سئوی داخلی وبسایت به دو گروه تقسیم میگردد:

لینک و پیوند دهی به بقیه مطالب یا این که تولید ها اینترنت‌تارنما خودتان
تلاش نمایید در هر مقاله 2 تا 5 پیوند به بقیه مطالب داشته باشید. چرا؟ زیرا سئو در مشهد این شغل سبب می‌گردد یوزرها فرصت بیشتری را در تارنما شما سپری نمایند و به گوگل این پیام را برسانند که وب سایت شما‌را دوست دارا هستند، پس این روند به صورت خویش به خویش منجر ارتقا بازدید وبسایت شما می‌گردد.

لینک و پیوند دادن به اینترنت‌وب سایت‌های عالی دیگرافراد
متاسفانه برخی از دوستان وبمستر و متخصص محتوا دراین مورد یه خرده خساست به خرج میدهند و فکر می کنند که‌این شغل سبب ساز بالا رفتن بها وبسایت حریف میشود. خب این قضیه به طور کاملً صحت دارد؛ ولی حُسن این فعالیت در چه چیزی است؟

اولاً با این فعالیت به گوگل نماد می‌دهید که محتوای صفحۀ شما مربوط به آن صفحۀ خیر میباشد که لینک و پیوند کرده‌اید و شاید حتی این پیغام را به گوگل برسانید که مطلبی بی نقص‌خیس از نوشتۀ حریف ساخت‌و‌ساز کرده‌اید. از طرف دیگر این عمل شما نیت بهتر شمارا به رقبا علامت میدهد و احتمال دارااست که آنان هم دلشان قابل انعطاف خواهد شد و پیوند وب سایت شمارا در سایتشان قرار دهند :D.

به کار بستن از کدهای نشان‌گذاری اسکیما
شغل علامت‌گذاری صفحه های متعدد وبسایت برای موتورهای کاوش (گوگل، بینگ و یاهو) Schema Markup یا این که نماد‌گذاری اسکیما می گویند.  کدهای اسکیما به گوگل کمکمی‌نماید تا شل‌خیس بتواند محتوای برگه شما در رابطه چه است تا در حاصل دارای ارتباط در سکو‌بندی قرار بگیرید.

از جمله با اسکیما میتوانید به گوگل بگویید که درین ورقه نوشته‌ی‌علمی‌ای دربارۀ "دیجیتال مارکتینگ" با تیتر "سئوی داخلی" نوشتۀ "مجموعه نوین" داریم که جدیدا منتشر گردیده‌است.

برای آشنایی کدهای اسکیما و طریق به کار گیری از آن ها نوشته‌علمی اسکیما و طرز به کار گیری از آن را بخوانید.

سئو تصاویر تارنما
مطلقاً میدانید که سرعت لود صفحه های وبسایت اهمیت بسیار متعددی دارااست. یوزرها وقت کمتری روی وب سایت‌های کُند می گذارند و با بستن زودهنگام برگه به گوگل می‌فهمانند که‌این وبسایت عالی وجود ندارد. درحال حاضر یکی دست اندرکاران تاثیر گذار روی سرعت تارنما چه است؟ وسعت عکس‌ها! با با صرفه کردن وسعت عکس‌ها قادر خواهیم بود به بهبود سرعت بار گذاری صفحه های وبسایت امداد میکنیم. سفارش می کنم برای اینکه بتوانید وسعت تصاویر سایتتان را سوای افت کیفیت کاهش دهید، از اینترنت‌تارنما Optimizilla یاری بگیرید.

نکتۀ دیگری که درخصوص seo تصاویر وبسایت وجود دارااست، گزینش اسم مطلوب برای آنان و به کار گیری از تگ Alt میباشد. تگ Alt به موتورهای کاوش یاری می‌نماید متوجه زمینه عکس و رابطه آن با متن شوند. برای داده ها بیشتر در امر تگ alt میتوانید به مقالۀ تگ آلت چه می‌باشد در وب لاگ ما رجوع کنید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 145 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 12:09


پیوند سازی در نصیب سئوی داخلی وبسایت به دو گروه تقسیم میگردد:

لینک و پیوند دهی به بقیه مطالب یا این که تولید ها اینترنت‌تارنما خودتان
تلاش نمایید در هر مقاله 2 تا 5 پیوند به بقیه مطالب داشته باشید. چرا؟ زیرا سئو در مشهد این شغل سبب می‌گردد یوزرها فرصت بیشتری را در تارنما شما سپری نمایند و به گوگل این پیام را برسانند که وب سایت شما‌را دوست دارا هستند، پس این روند به صورت خویش به خویش منجر ارتقا بازدید وبسایت شما می‌گردد.

لینک و پیوند دادن به اینترنت‌وب سایت‌های عالی دیگرافراد
متاسفانه برخی از دوستان وبمستر و متخصص محتوا دراین مورد یه خرده خساست به خرج میدهند و فکر می کنند که‌این شغل سبب ساز بالا رفتن بها وبسایت حریف میشود. خب این قضیه به طور کاملً صحت دارد؛ ولی حُسن این فعالیت در چه چیزی است؟

اولاً با این فعالیت به گوگل نماد می‌دهید که محتوای صفحۀ شما مربوط به آن صفحۀ خیر میباشد که لینک و پیوند کرده‌اید و شاید حتی این پیغام را به گوگل برسانید که مطلبی بی نقص‌خیس از نوشتۀ حریف ساخت‌و‌ساز کرده‌اید. از طرف دیگر این عمل شما نیت بهتر شمارا به رقبا علامت میدهد و احتمال دارااست که آنان هم دلشان قابل انعطاف خواهد شد و پیوند وب سایت شمارا در سایتشان قرار دهند :D.

به کار بستن از کدهای نشان‌گذاری اسکیما
شغل علامت‌گذاری صفحه های متعدد وبسایت برای موتورهای کاوش (گوگل، بینگ و یاهو) Schema Markup یا این که نماد‌گذاری اسکیما می گویند.  کدهای اسکیما به گوگل کمکمی‌نماید تا شل‌خیس بتواند محتوای برگه شما در رابطه چه است تا در حاصل دارای ارتباط در سکو‌بندی قرار بگیرید.

از جمله با اسکیما میتوانید به گوگل بگویید که درین ورقه نوشته‌ی‌علمی‌ای دربارۀ "دیجیتال مارکتینگ" با تیتر "سئوی داخلی" نوشتۀ "مجموعه نوین" داریم که جدیدا منتشر گردیده‌است.

برای آشنایی کدهای اسکیما و طریق به کار گیری از آن ها نوشته‌علمی اسکیما و طرز به کار گیری از آن را بخوانید.

سئو تصاویر تارنما
مطلقاً میدانید که سرعت لود صفحه های وبسایت اهمیت بسیار متعددی دارااست. یوزرها وقت کمتری روی وب سایت‌های کُند می گذارند و با بستن زودهنگام برگه به گوگل می‌فهمانند که‌این وبسایت عالی وجود ندارد. درحال حاضر یکی دست اندرکاران تاثیر گذار روی سرعت تارنما چه است؟ وسعت عکس‌ها! با با صرفه کردن وسعت عکس‌ها قادر خواهیم بود به بهبود سرعت بار گذاری صفحه های وبسایت امداد میکنیم. سفارش می کنم برای اینکه بتوانید وسعت تصاویر سایتتان را سوای افت کیفیت کاهش دهید، از اینترنت‌تارنما Optimizilla یاری بگیرید.

نکتۀ دیگری که درخصوص seo تصاویر وبسایت وجود دارااست، گزینش اسم مطلوب برای آنان و به کار گیری از تگ Alt میباشد. تگ Alt به موتورهای کاوش یاری می‌نماید متوجه زمینه عکس و رابطه آن با متن شوند. برای داده ها بیشتر در امر تگ alt میتوانید به مقالۀ تگ آلت چه می‌باشد در وب لاگ ما رجوع کنید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 142 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 12:09